Friday, September 28, 2012

LAWATAN DARIPADA JABATAN KESIHATAN NEGERI KELANTAN & PEGAWAI-PEGAWAI INSTITUT PENDIDIKAN GURU,KAMPUS PENDIDIKAN TEKNIK CHERAS.



Salam 1Malaysia,

   Pada 26 September 2012 yang lalu, Institut Kemahiran Tenun Pahang Diraja menerima lawatan daripada Jabatan Kesihatan Negeri Kelantan seramai 43 orang. Lawatan ini bermula pada jam 11.00 pagi sehingga jam 1 tengahari. Lawatan ini serba sedikit dapat memberi input mengenai IKTPD serta Tenun Pahang Diraja.
    Pada sebelah petangnya, pada pukul 2.30 petang kita juga menerima lawatan daripada Pegawai-pegawai daripada Pejabat Pelajaran Daerah Pekan serta Institut Pendidikan Guru Kampus Pendidikan Teknik, Cheras seramai 25 orang. Lawatan ini telah melibatkan semua anggota kerja IKTPD untuk menjayakan lawatan pada hari tersebut. 
     Dengan adanya lawatan sebegini, informasi mengenai IKTPD serta Tenun Pahang Diraja dapat diwacanakan kepada masyarakat sekaligus dapat menjayakan peranan Perbadanan Kemajuan Kraftangan Malaysia bagi memajukan industri kraf negara. Lawatan berakhir pada jam 4.30 petang.

No comments: