Wednesday, July 26, 2017

Selamat Maju Jaya Kepada Puan Nur 'Izzati & Cik Norhaslizaraf

 

Bermula 1 Ogos 2017 dua anggota Kraftangan Malaysia Cawangan Pahang akan bertukar tempat bertugas. Puan Nur 'Izzati akan bertukar ke Kraftangan Malaysia Cawangan Terengganu dan Cik Norhaslizaraf akan bertukar ke Kraftangan Malaysia Ibu Pejabat, Kuala Lumpur. 


Puan Nur 'Izzati berjaya dalam permohonan beliau untuk bertukar setelah hampir lapan tahun berkhidmat di Cawangan Pahang manakala Cik Norhaslizaraf pula dinaikkan pangkat dari Gred N19 kepada N22. Tahniah diucapkan kepada kedua-dua anggota kerja. 


Pihak pengurusan Kraftangan Malaysia Cawangan dan semua anggota kerja ingin mengucapkan Selamat Maju Jaya kepada Puan Nur 'Izzati dan Cik Norhaslizaraf dan berharap ukhwah yang terjalin selama ini tidak akan putus sampai bila-bila.


Pihak pengurusan Kraftangan Malaysia Cawangan dan semua anggota kerja juga ingin memohon ampun dan maaf kepada Puan Nur 'Izzati dan Cik Norhaslizaraf jika selama bekerja bersama terdapat perkara-perkara yang menyinggung perasaan anda berdua. Selamat bertugas di tempat baru.




No comments: