Thursday, December 1, 2011

Lawatan Peserta 37th ASEAN Ports Association Main Committee Meeting

Pada 24 November 2011 lebih kurang jam 10.30 pagi PKKM Pahang telah menerima tetamu daripada peserta-peserta yang terlibat dengan 37th ASEAN Ports Association Main Committee Meeting. Peserta ini terdiri daripada wakil-wakil dari sekitar negara ASEAN seperti Thailand, Singapura, Indonesia, Philipina, Brunei dan beberapa negara lagi termasuk tuan rumah Malaysia.


Kedatangan 80 orang peserta termasuk anggota kerja Lembaga Pelabuhan Kuantan telah disambut oleh En Norizwan Mat Nor selaku timbalan pengarah PKKM Pahang. lawatan di mulakan dengan sedikit penerangan ringkas dan lawatan sekitar galeri dan pusat jualan. Lawatan ini turut diserikan dan dimeriahkan lagi dengan aktiviti mencanting batik oleh peserta lawatan.


Lebih kurang 2 jam lawatan ini selesai dan di akhiri dengan sedikit jamuan ringan yang disediakan oleh pihak Lambaga Pelabuhan Kuantan. Terima kasih kepada semua anggota kerja yang terlibat dengan aktiviti ini.Semoga lawatan peserta ini akan memberikan pengalaman yang berharga buat mereka terutama dalam mengenali barangan kraftangan negara kita.

1 comment:

LydSunshine said...

Support blogger pahang. :)