Wednesday, August 11, 2010

SUKAN PERSAHABATAN 6-7 OGOS 2010 DI PKKM CAW. TERENGGANU








Kelab Sukan dan Kebajikan Kraftangan Malaysia (KSKKM) Cawangan Pahang telah berkunjung ke PKKM Cawangan Terengganu bagi memeriahkan perlawanan persahabatan antara kedua-dua pasukan ini. Atlit PKKM Cawangan Pahang telah diwakili oleh pegawai PKKM Cawangan Pahang serta pegawai Institut Latihan Tenun Pahang Diraja, Pulau Keladi.

Kepelbagaian onak dan duri terpaksa ditempuhi sebelum jejaknya kaki di Terengganu. Perlawanan pembukaan bagi acara sukan ini telah dimulakan dengan perlawanan futsal dan diikuti dengan badminton lelaki dan wanita. Pada keesokannya pelbagai acara lain turut disediakan seperti bola tampar, ping-pong dan lain-lain.

Terima kasih diucapkan kepada PKKM Terengganu kerana dapat menjayakan program ini dengan jayanya, diharapkan dengan adanya aktiviti sebegini dapat mengeratkan lagi persahabatan antara kedua-dua cawangan. Terima kasih juga diucapkan kepada pengerusi KSKKM Caw. Pahang kerana memberi kepercayaan sepenuhnya kepada ahlinya untuk turun ke Terengganu bagi menjayakan acara tersebut.

1 comment:

Anonymous said...

Syabas kerana berjaya melaksanakan satu program yang begitu tersusun.

kak intan.