Thursday, January 2, 2014

Majlis Perpisahan Sempena Persaraan Puan Faizah binti Mohd Ali

Pada 31 Disember 2013 yang lepas telah berlangsung satu majlis perpisahan bagi meraikan persaraan salah seorang anggota kerja PKKM Pahang iaitu Puan Faizah binti Mohd Ali. Beliau masih mempunyai beberapa tahun lagi perkhidmatan tetapi atas sebab ingin menumpukan sepenuhnya kepada perniagaan beliau, beliau mengambil keputusan untuk bersara awal.


Beliau merupakan antara 'otai' dalam bidang ukiran kayu. Yang lebih istimewa beliau adalah seorang wanita. Banyak jasa dan pengorbanan beliau telah taburkan kepada Kraftangan Malaysia.


Majlis tersebut turut dihadiri oleh Puan Ida Ruzila wakil dari pihak pengurusan Perbadanan Kemajuan Kraftangan Malaysia.Majlis telah diserikan dengan beberapa acara termasuk ucapan dari YH Dato' Pengarah PKKM cawangan Pahang, ucapan wakil Pengurusan dari Ibu Pejabat, ucapan rakan-rakan sekerja seterusnya acara penyampaian cenderamata.

PKKM Pahang ingin mengucapkan selamat maju jaya kepada Puan Faizah atau lebih dikenali sebagai Cikgu Pa I dikalangan anggota kerja. Semoga ikatan sebelum ini tidaka kan putus walaupun telah bersara.




No comments: